اخبار خوزستان

نشست اصناف استان با استاندار خوزستان

نشست نمایندگان اصناف و بازاریان با استاندار خوزستان برگزار شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب گفت: اصناف در مقاطع مختلف همچون دفاع مقدس، سیل، کرونا، مراسم مذهبی، اربعین همواره در کنار مردم و مسئولان بوده اند.
وی افزود: این نشست با هدف هم افزایی، بیان نظرات و مشکلات اصناف و بخش خصوصی برگزار شد. 
استاندار خوزستان بیان کرد: طبعا مردم انتظار ثبات در قیمت‌ها را دارند. ما هم تاکید داریم که سازمان تعزیرات، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسی اتاق اصناف و دیگر نهاد‌های نظارتی جهت نظارت و کنترل قیمت‌ها اقدامات موثرتری انجام دهند.
وی گفت: همچنین در خصوص مالیات و مالیات بر ارزش افزوده مباحثی مطرح شد که بخشی از آن توسط مسئولان مربوطه تشریح شد و پاسخگویی به بخش دیگری از مباحث به جلسه آینده موکول شد.
حسینی محراب اظهار داشت: در خصوص بازگشایی خیابان امام خمینی (ره) اهواز و معضل دستفروشان، مشکلات میدان الغدیر و همچنین مسائل آهن فروشان و بنک داران که محل نامناسبی در اختیار آن‌ها قرار داده شده است بگونه‌ای که ناگزیر هستند مواد غذایی را در کنار کارخانه کربن و فولاد بفروشند مورد بحث قرار گرفت که بررسی‌های بیشتر تا رسیدن نتیجه و حل این مشکلات ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برای بازگشایی مسیر‌هایی که توسط شورای ترافیک استان بسته شده است قرار شد با حضور اصناف مورد بررسی مجدد قرار گیرد و طبق بررسی‌ها و نظرات کارشناسی در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها