اخبار خوزستان

اهدا ۵۰۰ پلاک مسکونی به خانواده‌های نیازمند خوزستانی

با موافقت و همکاری رییس کمیته امداد امام خمینی ره و مجتمع اقتصادی کشور ، ۵۰۰ پلاک مسکونی متعلق به مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور به خانواده های تحت حمایت و محرومین شهرک شهید مدنی ماهشهر اعطا شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان گفت : بخشی از اراضی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنین تحت حمایت نیازمندان محرومین واگذار شده است که این اقدام مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می‌کند.
جمال شبیه افزود : مراحل ثبت سند نیز با هماهنگی شهرداری و اداره ثبت اسناد در حال انجام و تمام هزینه‌ها توسط کمیته امداد پرداخت شده است همچنین، با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می‌یابد.
وی گفت : بخشی از اراضی مجتمع اقتصادی شهرک مدنی ماهشهر به ساکنین تحت حمایت نیازمندان محرومین که سال‌ها قبل درگیر سکونت و سندیت مالکیت بودند با توجه به تاکیدات رهبری پیگری رییس کمیته امداد امام خمینی ره کشور و مصوبات هیت امنا و مجتمع اقتصادی کشور اسناد مالکیت و ثبت آن‌ها به صورت رایگان واگذار شد.
شیبه افزود: کمیته امداد خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می‌دهد و علاوه بر اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی را خصوصا در بخش صدقات، به حوزه‌های فرهنگی، درمان، عمران، تأمین جهیزیه و وام کارگشایی محرومین اختصاص می‌دهد.
وی با اشاره به کمک‌های خیرین به نیازمندان تحت حمایت یادآور شد: کمک‌های خیرین و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند باعث برکت فراوان به فعالیت‌های کمیته امداد و ارائه خدمات بهتر به مددجویان می‌شود.
این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که این نهاد حمایتی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.
همچنین اهدای رایگان برخی املاک کمیته امداد امام خمینی ره در مناطق “کوی طاهر” و “مدرس” اهواز به نیازمندان ساکن در این اراضی انجام شد.
با ثبت سند این خانه‌ها به ارزش افزوده املاک اضافه خواهد شد و ساکنان آن‌ها از واحد‌های مسکونی با سند قانونی بهره‌مند می‌شوند.
ساکنان این خانه‌ها سال‌ها درگیر دریافت سند مالکیت بودند که با این اقدام مشکل آن‌ها رفع می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها