اخبار خوزستان

دعوت از بانوان خوزستانی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خواستار استقبال بیشتر زنان برای ثبت نام در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، عبدالله افرازه شهاوند درباره پیش‌ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس در استان خوزستان اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و هشتصد داوطلب در حوزه انتخابی استان خوزستان مراحل پیش‌ثبت‌نام برای شرکت در انتخابات مجلس را انجام دادند. همچنین رقم افراد شرکت کننده در اهواز تاکنون نزدیک به ۵۰۰ نفر است.

وی افزود : امروز یکشنبه ۲۲ مرداد نیز آخرین روز برای انجام پیش‌ثبت‌نام است و کسانی که قصد شرکت در انتخابات را به عنوان داوطلب دارند باید همین امروز اقدام کنند، زیرا این تاریخ دیگر قابل تمدید نیست.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه درخواست داریم بانوان در انتخابات حضور داشته باشند، ادامه داد: ۱۰ درصد از افرادی که پیش‌ثبت‌نام را انجام داده اند، بانوان بوده اند و این رقم برای استان خوزستان خوب است، اما کماکان انتظار داریم بانوان محترم استقبال بیشتری داشته باشند.
به هر حال به جهت جایگاه جمعیتی زنان در جامعه جمعیتی، انتظار می‌رود بانوان توانمند و واجد شرایط ثبت‌نام خود را انجام دهند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها