اخبار خوزستان

همکاری دستگاه‌ها برای کمک به بازگشایی مدارس در خوزستان

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان: همه دستگاه‌ها باید به بازگشایی مدارس کمک کنند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، عبدالله افزاره شهاوند در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید طبق دستور مقام معظم رهبری به سمت کیفیت بخشی آموزش و فضای مدارس دولتی حرکت کنیم تا عدالت آموزشی در استان برقرار شود.
وی بهبود کیفیت آموزشی در مدارس دولتی را ضروری دانست و ادامه داد: فاصله فعلی در سطح آموزشی مدارس غیردولتی و دولتی با برنامه ریزی‌های کاربردی قابل رفع است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در خصوص چالش‌های بازگشایی مدارس، همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و کمک کنند.
افرازه‌شهاوند بیان کرد: مقطع ابتدایی مقطعی زیربنایی است و باید کار را از اینجا آغاز کرد. در این شرایط تلاش می‌شود مدیران و معلمان باتجربه و کسانی که واقعا دغدغه دارند و دلسوزند و توانمند هستند، در مقطع ابتدایی به کار گرفته شوند، زیرا این مقطع زیربنایی است.
وی در خصوص مصوبه استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان استثنایی، گفت: دستورالعمل سرویس مدارس باید به فرمانداران ابلاغ شود تا از طریق فرمانداری پیگیری و به شهرداری‌ها ابلاغ شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها