اخبار خوزستان

خریداری و ذخیره سازی ۴۰۰ تن میوه شب عید برای خوزستان  

جمیل پور زرگانی  از خریداری و ذخیره ۴۰۰ تن میوه شب عید برای استان خوزستان خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه شب عید، سهمیه خوزستان ۱۵۰ تن سیب زرد و قرمز و ۲۵۰ تن پرتقال تامسون است.
او  با بیان اینکه مباشر خرید میوه اتحادیه تعاون روستایی خوزستان است، افزود: سیب مورد خوزستان از استان آذربایجان غربی و پرتقال از استان مازندران خریداری شده است.
مدیرکل تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه سهمیه سیب خریداری شده در سردخانه ذخیره سازی شده است، ادامه داد: تا پایان این هفته سهمیه پرتقال وارد خوزستان می‌شود در سردخانه برنج‌کوبی اتحادیه اهواز ذخیره خواهد شد.
پور زرگانی می‌گوید: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تعاون روستایی در ایام پایانی سال خرید و ذخیره سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار است که با اعزام کارشناسان خرید میوه به استان‌های میوه خیز توانستیم سیب و پرتقال با کیفیت را خریداری کنیم و اکنون در مرحله ذخیره سازی هستیم.
او ادامه داد: توزیع میوه شب عید در خوزستان از ۲۲ اسفندماه امسال و در ۱۰۰ غرفه تدارک دیده شده آغاز می‌شود و امیدواریم با توجه به تلاش کارشناسان در خرید میوه بتوانیم محصولات باکیفیت را توزیع کنیم.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها