اخبار خوزستان

استقلال ملاثانی، ویترین فوتبال بومی در خوزستان

ایسنا/خوزستان استقلال ملاثانی که در لیگ یک فوتبال ایران حضور دارد، با ۲۴ بازیکن بومی، بومی‌ترین تیم در بین نمایندگان خوزستان در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور است.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی که از بدو تشکیل اش، استفاده از حداکثر بازیکنان بومی را در دستور کار خود داشته و در این سال ها توانسته هم در شناخت استعدادهای فوتبالی خوزستان و هم احیای بازیکنان استان کمک شایانی داشته باشد، در فصل جاری لیگ یک نیز با تمدید قرارداد علی حمودی، احسان علوان زاده، اسد عبادی، علی کردانی، رضا آنتیک و امین مروانی و نیز جذب چند بازیکن خوزستانی از جمله وحید نامداری، علی فاتح، محمد اهل شاخه، امید صیدالی، امید خالدی، دانیال مومنی، سورن نیایش، میثم شاهمکوند، حسین ایزدی، احمد جنادله، فرید محمدیان، احمد جبوری، میلاد پاک پرور و شایان مهری و اضافه کردن ۴ بازیکن از رده پایه‌های باشگاه یکی از بومی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان است.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، استقلال ملاثانی تحت رهبری سیاوش اکبرپور و با اتکا به بازیکنان بومی، توانسته با ارائه یک نمایش خوب در زمین آن هم علی رغم مشکلات مالی فراوان، توجه فوتبالی ها را  به خود جلب کند.
نکته قابل توجه نیز است که بارها اکبرپور نیز به وجود ظرفیت لازم در فوتبال خوزستان اشاره داشته و به خوبی هم از این ظرفیت در استقلال ملاثانی برای این که برابر هیچ حریفی پا پس نکشد، به خوبی بهره برده  است.
در این بین نیز نباید از انتقال بازیکنان ملاثانی به تیم های لیگ برتری و لیگ یکی نیز در نقل و انتقالات زمستانه در فصل جاری به راحتی گذشت؛ یعنی استعدادهای استقلال ملاثانی به خوبی به چشم آمده اند و این تیم توانسته ویترین فوتبال بومی در خوزستان لقب بگیرد.
به نظر می رسد در ادامه فعالیت این باشگاه، اتفاقات بهتری برای فوتبال خوزستان و استعدادهای آن رقم بخورد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها