اخبار خوزستان

روزانه ۱۰ تن مرغ و گوشت قرمز در نمایشگاه بهاره اهواز توزیع می‌شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا محمدی‌پور بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با یادآوری اینکه نمایشگاه بهاره اهواز با ۳۰۰ غرفه در محل نمایشگاه دائمی این شهرستان برای رفاه حال مردم در حال عرضه کالای مورد نیاز ایام نوروز است، بیان کرد: این نمایشگاه از روز نهم اسفند ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پانزدهم ماه جاری دایر است.
وی از احتمال تمدید زمان نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: غرفه‌های مختلفی در این نمایشگاه از جمله پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار و مواد پروتئینی راه‌اندازی شده و ۳۰ غرفه برای عرضه کالاهای شرکت‌های پخش با قیمت عمده پیش بینی شده است.
محمدی‌پور با اشاره به توزیع کالای تنظیم بازار در نمایشگاه بهاره گفت: مواد غذایی با قیمت دولتی شامل گوشت منجمد با نرخ هر کیلوگرم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۷۶۰ هزار ریال و شکر با نرخ هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در این نمایشگاه در حال عرضه است.
معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صمت خوزستان با بیان اینکه برای رفاه حال مردم، کالای تنظیم بازار با حجم بالا در نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود، ادامه داد: روزانه ۱۰ تن مرغ و گوشت قرمز به نرخ دولتی در این نمایشگاه در حال توزیع است.
وی با اشاره به اینکه کالا با تخفیف بین سه تا ۲۰ درصد در نمایشگاه بهاره در حال عرضه است، گفت: بیشترین تمرکز بر توزیع کالاهای مورد نیاز ایام نوروز است، همچنین به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید دارند.

کد خبر 6046052

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها