اخبار خوزستان

ششمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ششمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان را در ۲ بخش تخصصی و ویژه برگزار می‌کند.
افزایش سطح کیفی مطبوعات استان، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و ایجاد انگیزه و نشاط بین خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه‌ای استان اهداف این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، ششمین جشنواره رسانه‌های استان خوزستان در بخش‌های تخصصی شامل گرافیک و صفحه‌آرایی، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس، تیتر، خبر و ویژه شامل طوفان الاقصی به اجرا درمی‌آید.
شرایط و مقررات
ـ آثار ارسالی باید از تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۰ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی و نشریات سراسری منتشر شده باشند.
ـ آثار صرفا از طریق نشانی سایت pressfestival.ir پذیرش می‌شوند که به صورت زیرپورتال و با پیشوند نام استان تنظیم و به صورت کامل در فراخوان منتشر می‌شود.
ـ هر متقاضی می‌تواند در ۲ بخش و در هر بخش سه اثر ارایه دهد. در صورت ارسال آثار بیشتر دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.
ـ آثاری پذیرفته می‌شوند که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. در صورت عدم درج نام اثر باید توسط مهر و امضای شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری تایید سرپرست استان باشد.
ـ هیات داوران در هر یک از بخش‌ها سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی خواهند کرد.
ـ مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.
گاه‌شمار
ـ انتشار فراخوان: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ـ مهلت ارسال آثار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ـ آیین پایانی: اعلام خواهد شد
نشانی دبیرخانه
اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان.
شماره تماس
۰۶۱۳۳۳۶۰۸۸۰

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها