اخبار خوزستان

ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد

کدخبر :

۵۴۲۵۶۷

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۲۲:۵۶:۳۲

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بدون وقفه خواهد بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از

خبرگزاری موج

خوزستان

، امیر آهن‌جان، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم، تقاضای سفر‌های درون‌شهری بیشتر می‌شود، از  ۱۹ اسفندماه، خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می‌یابد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب بدون وقفه فعال خواهد بود. 

او با اشاره به اینکه در روز‌های جمعه پایان سال خدمات‌دهی در تمامی خطوط دایر است، می‌گوید: سرویس‌دهی در روز‌های جمعه مورخه ۱۸ و ۲۵ اسفندماه برقرار است و سازمان اتوبوسرانی آماده خدمت به شهروندان محترم در روز‌های تعطیل پایان سال است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت ویژه برنامه‌ریزی شده و خطوط منتهی به آرامستان بهشت‌آباد تقویت خواهند شد.

آهن‌جان با اشاره به تقارن روز‌های پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود و افزایش نظارت و کنترل بیشتر، برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روز‌های پُرتردد پایانی سال تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

خبرگزاری موج | آخرین اخبار ایران و جهان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها