اخبار خوزستان

تلاش برای تکمیل هر چه سریع‌تر باند دوم محور اهواز به خرمشهر

ایسنا/خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه کشور است و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل شود.
مهرداد بذرپاش امروز ۲۰ اسفندماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز – خرمشهر اظهار کرد: محور اهواز – خرمشهر از محورهای پرحادثه کشور است که چهار بانده شدن آن به کاهش تصادفات جاده‌ای و بار ترافیکی کمک زیادی خواهد کرد و تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر این طرح ملی تکمیل شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: این طرح در ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه ورودی شهرها جزو نقاط پرتصادف هستند ورودی شهر اهواز و خرمشهر در اولویت قرار گرفتند؛ ۶۰ کیلومتر باقیمانده محور اهواز – خرمشهر نیز فاز به فاز اجرایی خواهد شد.
بخشی از کمربندی غرب اهواز تا تابستان آینده به بهره‌برداری می‌رسد
بذرپاش با اشاره به طرح کمربندی غرب اهواز اظهار کرد: امید است با تصمیمات گرفته‌شده بتوانیم بخشی از این محور مهم را تا تابستان سال آینده وارد مدار کنیم.
وی بیان کرد: با اتمام این‌ محور ۱۲ کیلومتری، رینگ دور اهواز تکمیل و محور اهواز – خرمشهر به راحتی و بدون نیاز به عبور از شهر اهواز از مسیر حمیدیه طی می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای این پروژه به کاهش سوانح جاده‌ای، خلوت‌تر شدن محور اهواز و سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها