اخبار خوزستان

برخورد قاطع با مخلان آرامش مردم در هندیجان

 افشون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: مرجع قضائی به مناسبت پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با تأکید بر نظارت و کنترل دقیق والدین بر فرزندان خود از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری نمایند.
او  با بیان اینکه با انجام رفتار‌های پر خطر زندگی را برای خود و دیگران تلخ نکنیم،   افزود: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا آن‌ها سرور شادی زندگی را در صدای مهیب تانک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.
دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان هندیجان گفت: نظارت و کنترل منطقی در رفتار‌های جوانان و تخلیه مثبت هیجانات مانند محکمی در برابر آسیب پذیری از مواد محترقه بوده و والدین باید آسیب‌های که از ناحیه واد محترقه متوجہ جوانان است، را به فرزندان خود گوشزد کنند.
 افشون ادامه داد: اطلاع رسانی هدفمند و جامع هشدار‌های فضائی و انتظامی و توسعه برنامه‌های ما آموزش همگانی راهکاری مطمئن و اثر بخش در کنترل و پیشگیری از آسیب‌های مواده محترقه در چهارشنبه آخر سال است.
 
او می‌گوید: قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ ٱئین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس مرابع قضائی و پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم و جامعه در آستانه آخرین چهارشنبه سال بهار در چهارشنبه سوری بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد و با اشاره به اینکه آرامش روحی و روانی و سلامت جسمی مردم و حفظ امنیت و آرامش جامعه از اولویت‌های و مراجع قضائی و انتضامی است.
دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان هندیجان گفت: چنانچه فردی بخواهد به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی و قانون شکنی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها