اخبار خوزستان

میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.
او می‌گوید: هر جا بتوانیم از سوانح جلوگیری کنیم باید نهایت تلاش خود را در این راستا داشته باشیم.
حسینی محراب ادامه داد: برای ساعات پیک تردد شیفت های کافی از گروه های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای را بگیریم و میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی داشته باشیم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: در روزهای باقیمانده اقدامات لازم جهت جمع آوری زباله ها و نخاله از جاده ها، ساماندهی پمپ بنزین ها، ایستگاه ها و … نیز در دستور کار مسئولان ذیربط باشد و مقرها و کمپهای موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته میشود باید با شرایط مناسبی آماده شود.
حسینی محراب گفت: مدیران دستگاه ها ارتباط مستمر را با مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب عدم توجه به نکات ایمنی داشته باشند.
به گفته او برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده ای که بناست انجام شود حتما علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود‌.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها