اخبار خوزستان

تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه‌شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های خوزستان بیان کرد: با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفرهای نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.
وی ادامه داد: برای ساعات پیک تردد شیفت‌های کافی از گروه‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای را در خوزستان بگیریم و میزبانی شایسته‌ای برای مهمانان نوروزی باشیم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: در روزهای باقیمانده اقدامات لازم برای جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله از جاده‌ها، ساماندهی پمپ بنزین‌ها، ایستگاه‌ها و… در دستور کار مسؤولان ذیربط باشد و مقرها و کمپ‌های موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته می‌شود باید با شرایط مناسبی آماده شود.
حسینی محراب اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها ارتباط مستمری را با مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب بی توجهی به نکات ایمنی داشته باشند.
استاندار خوزستان گفت: برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده‌ای که بناست انجام شود حتماً علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود.

کد خبر 6053759

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها