اخبار خوزستان

گردشگاه‌های ساحلی خوزستان آماده استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با تشکیل نشست، بازدیدهای میدانی مستمر و احصای نیازمندی‌ها، امکانات مناسبی را برای استقبال از مهمانان و بازدیدکنندگان در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: حضور ناجیان غریق در مکان‌های مجاز گردشگری، استقرار شناورهای ناجی و همیاران ناجی در مکان‌های مجاز گردشگری، نصب بنرهای آموزشی و معرفی شماره تلفن ۱۵۵۰ (مرکز امدادرسانی حوادث دریایی) و حضور ناظران و کارشناسان دریایی در محل‌های گردشگری از جمله اهم اقدامات اداره کل بنادر خوزستان برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی در گردشگاه‌های ساحلی در پارک ساحلی بندر امام، مجیدیه، بحرکان و شادگان است.
گرایلو ادامه داد: همچنین آماده به کار شناورهای ناجی، توزیع جلیقه و حلقه نجات به شناورهای فعال در امر گردشگری و آموزش موارد ایمنی به قایقرانان از دیگر اقدامات اداره کل بنادر خوزستان برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی در گردشگاه‌های ساحلی در پارک ساحلی بندر امام، مجیدیه، بحرکان و شادگان است.
وی گفت: ۵۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان‌های ماهشهر، بندر امام، شادگان، هندیجان در حوزه امدادرسانی دریایی آماده ارائه خدمت هستند، همچنین از بازدیدکنندگان و مهمانان درخواست می‌شود به توصیه‌ها و و اصول ایمنی هنگام حضور در گردشگاه‌های دریایی توجه کنند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از مهر، سال گذشته بیش از ۶۶۲ هزار نفر از هموطنان موفق به بازدید و بهره‌مندی از اماکن و گردشگاه‌های دریایی خوزستان در تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ شدند.

کد خبر 6054514

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها