اخبار خوزستان

شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» در حد سربرگ‌ها نباشد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز عنوان کرد: امروز خواسته امام زمان (عج) در زمینه حجاب چه چیزی است؟ مردم با همه سختی‌ها می‌سازنند اما اگر حجاب را از سر ناموس ما بردارند هرگز با آن سازگاری نخواهیم داشت.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور چندین بار بر مساله حجاب تاکید کردم، افزود: یک لباس رسمی خاص برای کارکنان تعریف شود و بانوان را ملزم به رعایت آن کنیم. دشمن می‌داند اگر بخواهد جامعه را منحرف کند از زنان و بانوان شروع خواهد کرد.
وی در خصوص شعار سال بیان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، شعار سال شاه کلید پیشرفت، رشد و تعالی است. مسؤولان در تمام این سال‌ها رهبر معظم انقلاب ابتدا راهبرد اصلی را تعریف و بعد جزئیات آنها را مطرح کردند. اگر بخواهیم مشکل اقتصاد این کشور را حل و بر مشکلات غلبه کنیم باید نگاهی به تجربیات کشورهای موفق اقتصادی بیندازیم، فعال شدن ظرفیت و توان عظیم مردمی می‌تواند دستاوردهای بسیار خوب، مهم و به یادگار داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر روی توان صنایع متوسط و کوچک تأکید داشتند. در آستانه سال جدید برخی از مدیران کج سلیقه جوانان را بیکار می‌کنند ولو بخش خصوصی اما باید نظارت وجود داشته باشد. باید به بحث اقتصاد توجه ویژه شود.
امام جمعه اهواز عنوان کرد: موفق‌ترین کشورها از جمله چین و هند به دلیل پرداختن به بنگاه‌های اقتصادی خرد است. موفق‌ترین بنگاه‌های جهان از کارگاه‌های کوچک شروع کرده‌اند. گوگل از یک اتاق دانشجویی کلید خرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: نباید شعار سال تنها در حد سر برگ‌ها با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» باشد و بعد مردم در حاشیه باشند. اگر به حرف رهبری گوش می‌دادیم شاهد مشکلات کنونی نمی‌بودیم.
وی با تأکید بر اصلاح ساز و کار و نظارت دقیق علمی و مستمر در زمینه جهش تولید، گفت: اگر شاهد تورم روزافزون هستیم چون نظارت نیست یا ضعیف است.
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: جامعه ایمانی و مؤمنین مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم. مراقب باشیم با انتشار شایعات به آنها دامن نزنیم. در سال ۱۴۰۱ تمام هجمه‌های دشمن علیه رهبر معظم انقلاب بود و وقتی حریف ایشان نشد به سراغ شاخ و برگه‌ها رفتند.

کد خبر 6060431

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها