اخبار خوزستان

شهروندان از سفر‌های غیر ضرور در وقت باران پرهیز کنند

سرهنگ رضادولتشاهی گفت: طرح آماده باش کارکنان پلیس جهت رفاه حال شهروندان، انضباط بخشی و کنترل ترافیک از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان ایام نوروز ۱۴۰۳ ادامه دارد.
او می‌گوید: کلیه خدمات پلیس راهور شامل شماره گذاری، صدور گواهینامه و اجرائیات در ایام تعطیلات نوروز متوقف نمی‌شوند و فعال هستند همچنین دفاتر پلیس +۱۰ نیز همراه پلیس با ترتیب شیفت بندی حاضر هستند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خوزستان در خصوص بارش‌های اخیر گفت: بارش باران، افزایش ترافیک را بدنبال دارند جا دارد رانندگان نسبت به این امر و مدیریت زمان سفر حساسیت لازم را بجا آورند و از سفر‌های غیر ضرور در وقت باران پرهیز کنند.
سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: پیگیری رفع نقاط حادثه خیز، تهیه و نصب دوربین کنترل ترافیک برای تمام شهر‌های استان در شواری ترافیک همچنان در دستور کار است.
این مقام مسئول در در بحث کاهش سوانح ترافیکی افزود: فردی که دارای گواهینامه رانندگی است یعنی نسبت به قوانین و مقررات آشنایی کافی دارد بنابراین ضعف آموزش که این روز‌ها سر زبانهاست معنی و مفهوم ندارد لذا کسانی که با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی می‌کنند و قوانین و مقررات را نادیده می‌گیرند یا با انجام حرکات نمایشی باعث تصادف می‌شوند قوانین و مقررات را زیر پا گذاشته اند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها