اخبار خوزستان

سرقت وحشیانه محموله زنبور عسل در کرخه توسط 2 زورگیر خشن / پلیس مقتدرانه وارد عمل شد + فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه خبر داد:

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرخه از دستگیری 2 سارق زورگیر خودرو در کمتر از 2 ساعت در جنگلهای اطراف کرخه خبر داد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از رکنا، سرهنگ سعید داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان، اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ جوان در یکی از شهرهای اطراف شهرستان کرخه ، از طریق تهدید با چاقو اقدام به سرقت خودرو وانت با محموله زنبور عسل از یک راننده کردند و دست پای راننده را بسته و در جنگل رها نمودند ؛ موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارقان به طور سریع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و کارهای تخصصی توانستند ۲ سارق زورگیر خودرو را در جنگلهای اطراف کرخه که در سالهای گذشته محل امنی برای مجرمین خطرناک بود را کمتر از 2ساعت شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در طی یک عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر خودروی سرقتی متعلق به مالباخته و یک قبضه چاقو کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرخه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به چند فقره سرقت اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

علی رنجکش

آیا این خبر مفید بود؟

0

0

رکنا – اخبار حوادث، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها