اخبار خوزستان

اجرای طرح ارتقایی امنیت اجتماعی در اهواز

به گزارش خوزستان خبر به نقل از رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی کلانشهر اهواز با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بهره گیری  حداکثری از امکانات را اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس باکار اطلاعاتی 5 نفرخرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در راستای اجرای این طرح 7 نفر سارق حرفه ای نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه درادامه این طرح تعداد 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز به دلیل عدم رعایت قوانین ومقررات که باعث آسایش عمومی شهروندان و مسافران در تفرجگاهها شده بودند نیز توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند، گفت:  ماموران پلیس اقلام مسروقه منازل از جمله مشاعات ساختمانی، 5 مورد محتویات خودرو، 2 قبضه سلاح غیرمجاز شکاری و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز باتاکید براستمرارطرح‌امنیت محله محوروقدردانی ازهمکاری خوب شهروندان باپلیس دراجرای اینگونه طرح‌ها،ازمردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع رابه مرکزفوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

علی رنجکش

رکنا – اخبار حوادث، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها