اخبار خوزستان

۷ کشته در تصادفات رانندگی در خوزستان

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: با وجود اینکه تعداد کشته‌شدگان بر اثر تصادف در استان کاهش یافته، اما باید تا جای ممکن میزان مرگ و میر را در سوانح کاهش داد.
او می‌گوید: در نوروز امسال بیشتر تصادفات توسط مردم خوزستان رخ داده است، در اسفند ماه سال گذشته تعداد وقوع تصادفات رشد پنج درصدی داشت.
سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در ایام نوروز امسال میزان تصادفات در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، ماهشهر، کارون و آبادان افزایشی بوده است.
رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه میزان تصادفات خسارتی در شهرستان‌های استان افزایش یافته است گفت: در بهبهان و ماهشهر تعداد مجروحان تصادفی در این مدت روند افزایشی داشته است.
این مقام مسئول با بیان اینکه در ۲ شهرستان اهواز و خرمشهر شاهد کاهش تصادفات هستیم گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها برای کنترل تصادفات باید همراه پلیس ورود کنند و برنامه‌های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
سرهنگ دولتشاهی بیشترین علت تصادفات را عدم توجه به جلو و تجاوز از سرعت مجاز عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش ۵۰ درصدی برخورد با متخلفان رانندگی، اما باز میزان تصادفات افزایش یافته است.
رییس پلیس راهور خوزستان با ابراز ناراحتی از وضعیت آسفالت در اهواز ادامه داد: یکی از عوامل تصادفات و وارد شدن خسارت به خودرو‌های شهروندان شرایط نامناسب آسفالت و چاله‌هایی است که در خیابان‌های این شهر وجود دارد.
سرهنگ دولتشاهی گفت: در زمان وقوع آبگرفتگی به دلیل نامشخص شدن چاله‌ها و یا دریچه‌های فاضلاب خودرو‌های زیادی به دلیل سقوط در این فضا‌ها دچار آسیب‌های جدی می‌شوند.
منبع: صدا و سیما 

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها