اخبار خوزستان

پایان مسابقات رالی جانبازان اهواز

 در این مسابقه که با حضور ۵۰ نفر شرکت کننده و به صورت خانوادگی برگزار شد، افراد شرکت کننده از پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز مسیر مسابقه را آغاز کردند و ضمن استفاده از نقشه خوانی و مختصات جغرافیایی در ادامه مسیر با حضور در گلزار شهدای اهواز مقصد نهایی را طی کردند.

 مسابقه رالی جانبازان به همت اداره اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، بنیاد مناطق یک و دو اهواز و کارون و همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان برگزار شد.

 شرکت کنندگان در مقصد پایانی ضمن حضور در یادمان شهید علی هاشمی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین حسین علی مقیم زاده مقام اول مسابقات رالی شهری جانبازان را آن خود کرد و هادی دلفی و عبدالکریم ناصری به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

جلالی سرپرست معاونت فرهنگی و رییس اداره تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: چه زیباست که در این مسابقه رالی که برگزار شد پایان مسیر در یادمان شهدا و در گلزار شهدا در کنار هم جمع شدیم و این نشانه خوبی است و بیانگر این است که نقشه راه را شهدا برای ما مشخص کردند و هر کاری انجام دهیم به یاد شهدا است و به شهدا می‌رسیدم. این پیام را به دشمنانی می‌دهیم که دست به دست هم داده‌اند و می‌خواهند چراغ پر فروغ اسلام را خاموش کنند. دشمنان بدانند که هرگز به خواسته خود نخواهند رسید.

وی ضمن تبریک به‌مناسبت پیروزی ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم که امسال شاهد نابودی رژیم صهیونیستی این غده سرطانی در روی زمین باشیم.

خبر فوری

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها