اخبار خوزستان

ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوع‌های مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه در سطح خوزستان مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و استادان استان قدردانی کنیم.
وی افزود: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی در سطح مدارس خوزستان بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند تا معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.
حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد، نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزارهایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.
وی اظهار کرد: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی در سطح خوزستان گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه، دستگاه‌های متولی و خیران مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل کنند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبودهایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 6085845

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها