اخبار خوزستان

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌ شوش

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر محمد حسین سرمست شوشتری پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان نظان مافی با فرماندار این شهرستان دیدار و طی نشستی آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی شوش مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر یحیی میثم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در خصوص جزئیات این نشست گفت: موضوعاتی از قبیل ادامه روند تامین و بروز رسانی تجهیزات پزشکی، افزایش مجوز استخدام نیروهای بیمارستان در آزمون های استخدامی، نیروی انسانی متخصص و آمبولانس از مهمترین محورهای مورد پیگیری و بررسی در این جلسه بودند.
بر پایه این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خاتمه این نشست با صدور دستوراتی در خصوص موضوعات مطرح شده، بر اهمیت حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌ شوش تاکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه این بازدید اظهار داشت:
با وجود اقدام های خوب کادر درمان، توسعه بخش های مختلف و تجهیز بیمارستان نظام مافی، همچنان این بیمارستان به دلیل آمار بالای مراجعین و کمبود نیروی کادر درمانی با مشکلاتی مواجه است.
روند تجهیز و به کارگیری دستگاه های فوق پیشرفته تشخیصی و درمانی از جمله دستگاه ام آر آی و همچنین توسعه فضاهای درمانی بیمارستان نظام مافی از جمله سی سی یو و اورژانس اقدام های خوبی طی چند ماه اخیر انجام شده است که تقویت این اقدام ها مورد حمایت دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901790

استان خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها