اخبار خوزستان

آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در هر ۲ حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است در روزهای اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی، استاندار خوزستان در هر ۲ حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.
رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این ۲ حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برای تعیین منتخبان ۲ منتخب باقی مانده از حوزه انتخابیه آبادان و یک منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097835

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها