اخبار خوزستان

همه دستگاه‌ها در طرح نور باید حضور فعال داشته باشند

سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 19:21
اخبار استاني, خبری, عناوین روز
3285

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای طرح نور هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین “سید عبدالنبی موسوی‌فرد” در دیدار فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان اظهار داشت: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.
وی گفت: به سهم خودمان از ازحمات ارزشمند تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: علی رغم توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.
وی عنوان کرد: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح ،هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

درباره نویسنده

روزنامه نسیم خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها