اخبار خوزستان

خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.
امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: پس از بارندگی‌های اخیر وارد فاز دوم خرید محصول گندم شده‌ایم و تا به امروز بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است .
وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می‌شود و این میزان در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.
جهان نژادیان با اشاره به اینکه سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد و همچنین کارخانجات آرد در استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و گندم کشاورزان را دریافت می‌کنند، عنوان کرد: تمام نیروها اعم از شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی به صورت شبانه‌روزی جهت صیانت از دسترنج کشاورزان استان در حال فعالیت هستند و تلاش ما این است در اسرع وقت گندم دریافتی از کشاورزان استان به سیلوهای استاندارد منتقل شود.
وی افزود: همه اطلاعات خرید از کشاورزان در سامانه سیفا ثبت می‌شود و با پیگیری‌های به عمل آمده انتظار می‌رود مطالبات کشاورزان استان هفته آینده پرداخت شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یادآور شد: در سال زراعی گذشته خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها