اخبار خوزستان

اهواز ‌میزبان‌ مسابقات موتورکراس کشور می شود

ایسنا/خوزستان رقابت‌های قهرمانی موتورکراس کشور در دو بخش زنان و مردان در اهواز برگزار می‌شود.
منا حسام نایب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: راند اول این رقابت‌ها از فردا (۲۰ اردیبهشت ماه) به مدت دو روز در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود که در روز نخست ورزشکاران خانم و در روز دوم نیز ورزشکاران آقا با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که مسابقات با عنوان جام شهیدان وطن برگزار می شود، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها، هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان و در راس آن عیسوند رییس هیات زحمات زیادی کشیده و تمام تلاش ما این است که میزبان شایسته‌ای باشیم.
نایب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر حضور ۲۰ ورزشکار خانم و ۱۰۰ ورزشکار آقا قطعی شده است، ادامه داد: البته آمار دقیق هنوز مشخص نیست ولی پیش بینی ما است که در راند اول مسابقات موتورکراس کشور، شاهد رقابت خوب، مهیج و تنگاتنگی بین شرکت‌کنندگان باشیم.
وی در ادامه با بیان این که هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان برنامه های خوب و منسجمی برای پیشرفت هر چه بیشتر رشته‌های تحت نظر خود دارد، گفت: مطمئنا این میزبانی در جذب علاقه مندان به این رشته در استان خوزستان تاثیر بسیاری خواهد داشت. البته در همین چند روز اخیر که بحث برگزاری مطرح بوده است، شاهد علاقه‌مندی افرادی زیادی به این رشته بوده‌ایم. معتقدم این میزبانی در رشد و توسعه تمام رشته‌های تحت نظر هیات تاثیر بسزایی خواهد داشت.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها