اخبار خوزستان

افتتاح دارالقرآن ثقلین در مشراگه رامشیر

همزمان با دهه کرامت، دارالقرآن ثقلین شهر مشراگه از توابع رامشیر باحضور خادمان آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
 
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آئین افتتاح دارالقرآن ثقلین شهر مشراگه با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) و جمعی از مسئولان شهرستان رامشیر  افتتاح شد.
علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در آئین افتتاح دارالقرآن ثقلین، گفت: برای راه اندازی این مرکز قرآنی مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد که این اعتبار با مشارکت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر مشراگه و خیرین و نیکوکاران تامین شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان، افزود: دارالقرآن ثقلین دارای سالن بازی، مهد قرآنی، کلاس‌های آموزش صوت، لحن و تجوید قرآن کریم است که از فصل تابستان فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.
در این مراسم یار محمد رسالتی رئیس دادگستری و صادق سبحانی راد دادستان عمومی و انقلاب، حجت الاسلام و المسلمین منصوری، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به همراه سید علی موسوی بخشدار، حبیب ادیبی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشراگه حضور داشتند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها