اخبار خوزستان

پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

مهرداد کریمیان مدیرکل بهزیستی استان خوزستان شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را به رهبر انقلاب و عموم ملت ایران تسلیت گفت. متن این پیام بشرح زیر می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت ملکوتی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ، مصداق بارز فنای فی الله و عین صدق و کمال و یادآور خون مردانی است که به عهد خود با خداوند وفا کرده و در راه خدمت به مردم کشته شده اند. آیت الله رئیسی، خادم الرضا(ع) و خادم ملت شریف ایران که 4 دهه مجاهدانه و تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش در راه خدمت به مردم و اعتلا و پیشرفت کشور از پای ننشست و مجاهدانه در این راه و در سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت رسیدند. یاد وخاطره ایشان و تمامی شهدایی که پرچم کاروان انسانیت را شکوهمندانه به دوش می کشند و تاریخ بشریت را آبرو می بخشند تا ابد جاویدان خواهد بود. اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه و به نیابت از خانواده بزرگ بهزیستی استان خوزستان، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، مالک رحمتی استاندارمحترم آذربایجان شرقی را محضر رهبر معظم انقلاب دام ظله، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهدای این سانحه غمبار مغفرت واسعه الهی و علو درجات را مسألت می نمایم.
مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی استان خوزستان
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908953

استان خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها