اخبار خوزستان

پیام تسلیت نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رییس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  در پیام تسلیت نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:
در حادثه‌ی تاسف بارِ سقوط بالگرد، رئیس جمهور مردمی آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی و خدمتگزاران به ملت و نظام اسلامی آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیر عبدالهیان وزیرمحترم امور خارجه و دکترمالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان (رحمة الله علیهم اجمعین) در حین انجام وظیفه جان به جان آفرین تسلیم و به لقاء الله شتافتند.
مرحوم آیت الله اقای سید ابراهیم رئیسی رضوان الله تعالی علیه این خادم بزرگ امام رضا علیه السلام وجمهوری اسلامی، نماد مدیریت جهادی خستگی ناپذیر در خط ولایت و خدمت به دین و ملت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.
این ضایعه سنگین که یادآور شهادت ایت الله دکتر شهید بهشتی و یارانشان و شهید رجائی و شهید باهنر است، رهبر معظم و ملت ایران و مقاومت اسلامی ودوستداران انقلاب اسلامی را در سرتاسر جهان دچار ماتم و اندوه نمود.
بی شک پرچم افتخار خدمت برای اعتلای اسلام و ایران با استحکام و بدون توقف برافراشته خواهد ماند و هیچ گونه خللی در عزم و اراده ملت و تمشیت امور کشور ایجاد نخواهد شد.
با عرض تسلیت به رهبری عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله و ملت ایران و دعا برای طول عمر با عزت همراه با توجهات خاصه ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برای رهبری فرزانه این ولی امت و پدر ملت علو درجات این شهدای بزرگ خدمت و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم داغدیده و کلیه بازماندگان از خدای بزرگ مسالت می‌نمایم که به لطف و کرم خود جزای اوفی همراه با عنایت خاصه پیامبر و آل طاهرینش علیهم السلام به این خادم الرضای والا مقام شهید ویاران گرانقدر شهیدش کرامت نماید.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها