اخبار خوزستان

آیت الله رئیسی در مسئولیت های مختلف خود درخشید

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین رفیعی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است: خبر شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه شأن، تالم انگیز و اندوه زا بود، ایشان در طول سال‌های، طولانی افزون بر احراز مراتبی از فضل و دانش حوزوی و مدارجی از تقوا و فضیلت‌های اخلاقی، در مدیریت‌های مختلف کشوری خوش درخشیدند و سرچشمه خدمت‌های فراوانی بودند و با پرونده‌ای روشن و پربار و با تحمل رنج‌های بیشمار به لقای الهی شتافتند.
در این پیام بیان شده است: ضمن عرض تسلیت به محضر نورانی حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی ملت شریف ایران اسلامی و همچنین به خانواده‌ی محترم و معزز ایشان و هیئت همراه شأن، برترین مقامات قدسی و روح و رضوان الهی برای آن فقید سعید و هیئت همراه شأن و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای خانواده‌ی محترم معظم آن عزیزان از خداوند متعال خواستارم.
در این پیام اظهار شده است: در آخر یادآور می‌شوم جمله گهربار حضرت امام رحمه الله را، که می‌فرمود «منطق ما، منطق ملت ما، منطق مؤمنین، منطق قرآن است «انا لله و انا الیه راجعون» با این منطق هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابله کند. جمعیتی که، ملتی که، خود را از خدا می‌دانند و همه چیز خود را از خدا می‌دانند و رفتن از اینجا را به سوی محبوب خود مطلوب خود می‌دانند، با این ملت نمی‌توانند مقابله کنند.» ملت شریف ایران چون با منطق قرآن و سنت نبوی آشنا هستند در اینگونه اتفاقات که حقیقتاً ثلمه ی سنگینی است، آرامش خود را حفظ و به پیش بینی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اینگونه مواقع اطمینان کامل دارند. مقام معظم رهبری قبل از اعلام شهادت رئیس جمهور فقید ایران اسلامی، فرمودند «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.» چون ملت ایران دل به خدا بسته‌اند و برای خدا قیام کرده‌اند. ان شاء الله تعالی هیچ در تزلزلی در روند اداره کشور پیش نخواهد آمد.

کد خبر 6113529

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها