اخبار خوزستان

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در پی سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور

بنا به این گزارش، متن پیام مهندس جعفری پور به شرح زیر می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون 

شهادت هنر مردان خداست و خداوند متعال مردان خود را به بالاترین درجه می رساند. چه افتخاری بالاتر از شهادت در سنگر خدمت به ملت؟ 

بی شک خدمات ارزنده سید ابراهیم رئیسی و دکتر امیر عبدالهیان به مردم عزیز ایران هیچگاه از یادها نخواهد رفت. مدیریت مردمی و جهادی آیت الله رئیسی در تاریخ پر فراز و نشیب این خطه جعرافیایی تا همیشه ماندگار خواهد بود. و حقا که چه تقدیری بهتر و بالاتر از شهادت برای ایشان. 

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند : «ملت ایران نگران و دلواپس نباشند و کارها به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد» قطعا هیچگونه خللی در امر خدمت رسانی به ملت عزیز ایران اتفاق نخواهد افتاد. با توکل بر ذات مقدس الهی، در سایه سار رهبر فرزانه انقلاب که قطعا وجود پر برکتشان مایه آرامش خاطر است و تکیه بر جوانان نخبه ایرانی کشور عزیزمان از این پیچ سخت گذر خواهد کرد. 

لذا بر خود لازم می دانم به نوبه خود و به نیابت از همه کارکنان شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه را محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نمایم. امید است شفاعتشان چه در دنیا و چه در قیامت کبری شامل حال همه خادمین و صدیقین قرار گیرد.

خبر فوری

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها