اخبار خوزستان

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان برای شهادت رییس جمهور

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه را در حادثه دردناکِ سانحه هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت گفت.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بیانیه  سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمود میرفیضی آمده است:با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.
همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به ملت غیور ایران خصوصا مردم شهید پرور استان خوزستان و خانواده محترم سوگواران تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو نمایم.
 

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها