اخبار خوزستان

خدمات رسانی ۲۴ ساعته گمرکات آبادان

وحید پورحشمت در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه، اظهار کرد: به طور حتم ایثار و خطی مشی خدمتگذاری شهیدان راه خدمت به عنوان الگویی درخشان در تاریخ پُرافتخار کشورمان ثبت خواهد شد.
وی افزود: آمارهای یک سال اخیر فعالیت‌ های گمرک آبادان نشان دهنده رشد قابل توجه واردات و صادرات است که خوشبختانه مورد توجه همه مسئولان قرار گرفته است.
مدیرکل گمرک آبادان ادامه داد: طی روزهای اخیر، امام جمعه آبادان ضمن بازدید از فعالیت های گمرک آبادان و دیدار چهره به چهره با کارکنان این اداره کل، از فعالیت های صورت گرفته با اهدای تقدیرنامه قدردانی کرد که حضور وی موجب دلگرمی کارکنان شد.
پورحشمت تاکید کرد: توسعه اقتصادی و رفع مشکلات گمرکات آبادان در گروی نگاه مثبت مسئولان است و خرسندیم که امام جمعه آبادان در این خصوص همواره حامی فعالیت های اداره کل گمرک آبادان است.
وی با اشاره به افزایش سطح خدمات رسانی در گمرکات آبادان، توضیح داد: هم اکنون خدمات گمرکات آبادان به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و فعالان اقتصادی می توانند بدون هیچگونه دغدغه ای و در سریع ترین زمان، فعالیت های خود را از طریق گمرکات آبادان انجام دهند.

بازار – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها