اخبار خوزستان

اردوی جهادی جمعه‌های مهربانی در شهر حمزه دزفول

اردوی جهادی جمعه‌های مهربانی توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهر حمزه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: رسیدگی به مناطق محروم و ارائه خدمت بی منت به مردم این مناطق از دستوراتی بود که رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی همواره به آن تأکید داشت. 
دکتر علیرضا خسروپناه افزود:در این اردوی جهادی که نوزدهمین اردو به شمار می‌رود پزشکان متخصص داخلی و متخصصان اعصاب و روان در شهر حمزه به ویزیت و معاینه بیماران و همچنین ارائه خدمات درمانی پرداختند.
وی اظهار کرد: طی هفته‌های آینده نیز خدمات درمانی با حضور متخصصان زنان و زایمان و همچنین متخصصان قلب به مردم شهر حمزه ارائه خواهد شد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: اردو‌های جهادی جمعه‌های مهربانی با مشارکت پزشکان، دندانپزشکان، کادر درمانی و بهداشتی خیر و نیک اندیش جهادی و پرتلاش ادامه خواهد داشت. 
دکتر خسروپناه خاطر نشان کرد: قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با برگزاری ۱۹ اردوی جهادی در روستا‌ها و مناطق محروم و سخت گذر بخش‌های سردشت، شهیون، مناطق حاشیه شهر و روستا‌های محروم بخش چغامیش و دیگر نقاط شهرستان دزفول توانسته است خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی را بصورت رایگان در اختیار اقشار محروم و کم برخوردار قرار دهد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها