اخبار خوزستان

آزمون‌ ورود به ‌حرفه‌ مهندسی خوزستان تیرماه برگزار می‌شود

ایسنا/خوزستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، گفت: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان خوزستان هم به اتمام رسید.
پیمان رحمتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات ‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و همچنین در تمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان خوزستان هم انجام شده است.
وی افزود: شروع ثبت‌نام آزمون‌ تمام رشته‌ها از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت بوده و در روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه این مهلت به اتمام رسید.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
رحمتی ادامه داد: پیش از این و با توجه به درخواست داوطلبان برای تمدید مهلت ثبت‌نام مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تیرماه سال ۱۴۰۳، ثبت‌نام آزمون تا پایان روز سه‌شنبه مورخ اول خردادماه تمدید شده بود.
وی عنوان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل «نحوه اعطای صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی موضوع ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان» آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی و همچنین آزمون رشته معماری (طراحی) نیز همزمان با سایر آزمون‌های تستی برگزار خواهد شد که زمان ثبت‌نام آن متعاقبا از طریق سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی اینترنتی inbr.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها