اخبار خوزستان

نهضت ملی مسکن با شتاب بیشتر ادامه می‌یابد/ ساماندهی اجاره مسکن در دستور کار

ایسنا/خوزستان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه ساماندهی اجاره بهای مسکن در دستور کار شورای مسکن استان است، گفت: نهضت ملی مسکن با شتاب بیش از بیش در راستای تحقق مطالبه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا می‌کند.
هفدهمین نشست شورای عالی مسکن امروز پنجم خردادماه به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری به صورت وبیناری برگزار شد که در این نشست محمد خانچی با اشاره به شتاب صورت گرفته در حوزه ساخت نهضت ملی مسکن به شتاب الحاق و تخصیص زمین در ماه‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند.
وی با اشاره به مساله اجاره بهای مسکن افزود: طبق قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و مصوبه شورای عالی مسکن امروز، شورای مسکن استان موظف شد که سقف اجاره بها را مشخص و به شورای عالی مسکن اعلام کند که شاهد ساماندهی بازار مسکن باشیم.
معاون استاندار خوزستان به مسکن‌های مهر باقیمانده در استان اشاره کرد و گفت: تکمیل مسکن مهر در سطح استان شتاب خیلی خوبی گرفته و هم اکنون ۱۴۸۰ واحد مسکونی مهر در آستانه بهره‌برداری است که این واحدها در ۳۸ سایت در ۵ شهرستان تکمیل شده‌اند.
خانچی در پایان با تاکید مجدد به نقش بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌ها اضافه کرد: تامین مالی یکی از مسائل و چالش‌های اساسی حرکت پر شتاب مسکن در استان است و بانک‌ها در صورت تسریع در پرداخت تسهیلات شتاب این کار را دو چندان می‌کنند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها