اخبار خوزستان

شهید آیت الله رئیسی، فردی ولایتمدار، مردمی و شناخته شده در مجامع بین المللی

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی فردی ولایتمدار، مردمی و شناخته شده در مجامع بین المللی است.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر حسن هانی زاده در گفتگو با خبر خوزستان افزود: دولت شهید آیت الله رئیسی یک دولت مردمی، پویا، فعال بوده است و در مدت سه سال فعالیت دولت ۴۷ سفر استانی انجام  که در طول انقلاب اسلامی بی سابقه بوده  است.
وی اظهار کرد : شهید دکتر رئیسی  یک نوع مدیریت میدانی و فعال را دنبال می کرد و برای پیگیری کارها فقط به گزارش خوزستان خبر به نقل از های ستادی اکتفا نمی کرد و خود در استانها و شهرستانها حضور می یافت و مشکلات مردم را بررسی و پیگیری می کرد .
کارشناس مسائل خاورمیانه بیان کرد : فعالیت های شهید آیت الله رئیسی مبنای کار انقلابی ، جهادی توام با مدیریت میدانی و فعال بوده است و   علیرغم همه موضوعات و مسئولیت هایی که داشت  پیگیر مصوبات و طرح ها بوده است و هیچ گاه این موضوعات را فراموش نمی کرد و تا حصول نتیجه آنها را پیگیری می کرد .
هشت سفر استانی برای پیگیری مشکلات خوزستان 
دکتر  هانی زاده گفت : بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به استان خوزستان دارند .
وی افزود : شهید دکتر رئیسی هشت بار به خوزستان سفر کرد و در این سفرها مصوبات خوبی برای محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت استان به تصویب رسید .
کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار کرد : این مصوبات در موضوعات مختلف اقتصادی ، صنعتی ، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی است که اجرای آنها در دستور کار قرار گرفته و برخی از آنها نیز به بهره برداری رسیده است .
شهید آیت الله رئیسی یک شخصیت بین المللی 
دکتر هانی زاده گفت : شهید آیت الله رئیسی در مجامع بین المللی یک فرد شناخته شده است و در سازمان ملل متحد با ادبیات انقلابی و بدون محافظه کاری و از جهان اسلام و محور مقاومت دفاع کرد .
وی افزود : در سایه  تلاش های شهید آیت الله رئیسی و فعالیت های شهید حسین امیرعبدالهیان ، وزیر امور خاجه کشورمان یک جبهه متحد اسلامی -عربی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شد و موجب بیداری کشورهای دنیا در خصوص شناخت جنایت های رژیم اشغالگر قدس شد به طوری که جنایات اسرائیل غاصب در دادگاه لاهه مورد بررسی قرار گرفت و اتحادیه اروپا رویکرد خودرا نسبت به غزه تغییر داد .
کارشناس مسائل خاورمیانه خاطر نشان کرد : در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهانش 65 هیات از کشورهای دنیا شرکت کردند و این بخاطر شخصیت بین المللی رئیس جمهور شهید کشورمان است .
 

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها