اخبار خوزستان

دستگیری ۱۷ سارق و عامل مخل نظم و امنیت در دزفول

۱۷ سارق و عامل مخل نظم و امنیت در شهرستان دزفول دستگیر شدند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.
سرهنگ یاری زاده افزود: در این طرح ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تسلط اطلاعاتی خود ضمن شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان، موفق به دستگیری ۱۵ سارق مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته و ۲ نفر عامل اخلال در نظم عمومی سطح حوزه استحفاظی شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیر مجاز، ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۱ خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه متهمان، بیان  کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به ۳۳ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان معترف شدند.
فرمانده انتظامی دزفول  با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها