اخبار خوزستان

حضور حداکثری در انتخابات ، مطالبه مقام معظم رهبری

امام جمعه اهواز گفت:حضور حداکثری در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است و مردم ما در هشتم تیر ماه حماسه بزرگی را خواهند آفرید.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در هشتم تیرماه سال جاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود. یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور حداکثری در انتخابات است. از نگاه مقام معظم رهبری فرد اصلح دارای ۱۸ ویژگی و خصلت می‌باشد.
 وی اظهار کرد: ملت ایران همچون گذشته با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگی را خواهند آفرید. فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید در جهت حل مشکلات مردم گام بر دارد.
امام جمعه اهواز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت اخلاق در انتخابات اظهار کرد:  هواداران نامزد‌های انتخاباتی  باید اخلاق را رعایت کنند و از دروغ پردازی خودداری شود  و آخرت  خودمان را با عدم رعایت اصول انتخاباتی  بخطر نیاندازیم. رعایت تقوای در فضای حقیقی و مجازی ضروی است.
وی با تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان   ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر (ع) بیان کرد: ایشان در ترویج فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) مجاهدت و تلاش‌های زیادی کردند و نقش بسزایی در مصون سازی اسلام در برابر کجروی‌ها و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) داشته اند.
خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مناسک حج در سرزمین وحی عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مراسم برائت از مشرکین امسال باید باشکوه برگزار شود و این مراسم بسیار مهم می‌باشد. روز عرفه روز سرنوشت سازی است و خود را برای این روز بزرگ آماده کنیم و خواندن دعای عرفه یکی از موضوعات مورد تاکید در روز عرفه است.
حجت الاسلام و السلمین موسوی فرد تاکید کرد: از عید سعید قربان تا عید بزرگ غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است و همه باید برای برگزاری باشکوه این ایام تلاش کنیم و جشن بزرگی در بلوار ساحلی اهواز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها