اخبار خوزستان

فوت کودک دزفولی دلخراش بود/ سگ گزیدگی تبدیل به دغدغه شهروندان شده است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از رکنا از خوزستان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: انتظار از مسوولان شهرداری اقدام جدی تر و قاطع تر برای جمع آوری سگ‌های ولگرد است.

وی با اشاره به جمع آوری حدود هفت هزار قلاده سگ از سال ۱۴۰۱ تاکنون در دزفول توسط شهرداری گفت: تعداد سگ‌های ولگرد در این شهر بسیار زیاد بوده و انتظار از دستگاه‌های متولی ورود جدی تر برای جمع آوری این سگ‌ها است.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی آب گفت: اسراف در مصرف آب در روایت‌های متعدد به شدت مورد نکوهش قرار گرفته است.

رعایت اخلاق در انتخابات توصیه مهم به نامزدها و هواداران آنها است

حجت الاسلام عبدالهی گفت: مشارکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح و رعایت اخلاق در انتخابات سه توصیه مهم به نامزدها و هواداران آنها در انتخابات پیش رو است.

وی با بیان اینکه تقوا و اخلاق باید در رقابت نامزدهای ریاست جمهوری باید حاکم باشد، افزود: تهمت زدن و لجن پراکنی در مناظره‌ها و تبلیغات انتخابات نه تنها کمکی به پیشرفت کشور نمی‌کند بلکه موجب تضعیف ایران عزیز می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول گفت: همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از منش اخلاقی و مدیریتی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در خدمت بی‌منت به مردم و رعایت اخلاق در سیاست الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی به لبخند دشمن اعتماد نداشت، ادامه داد: آیت الله رییسی حد نصاب جدیدی از مدیریت و خدمت به مردم را در کشور رقم زد که باید رییس جمهوری در تراز رییس جمهور شهید انتخاب شود.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: تسویه حساب‌های شخصی و جناحی برخی افراد در صحنه انتخابات موجب تضعیف ایران و غفلت از دشمنان اصلی کشور می‌شود که توصیه به نامزدها و همه هواداران آنها اولویت دادن به منافع ملی است.

وی ابراز امیدواری کرد که رییسی جمهوری فعال، ‌پرکار، ‌آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی، هشتم تیرماه با بصیرت ملت بزرگ ایران انتخاب شود.

رکنا – اخبار حوادث، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها