اخبار خوزستان

روز به روز نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی بیشتر می‌شود

ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ بسیار وسیعی در حال ادامه پیدا کردن است و این مساله موجب می‌شود روز به روز نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و محاکم بین‌المللی بیشتر شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: شاهد مقابله نظامی و همه‌جانبه عزیزان مقاومت فلسطین، یمن، عراق و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و بسیاری از کشورهای پشتیبان آن‌ها هستیم.
وی افزود: جنگ بسیار وسیعی در حال ادامه پیدا کردن است و این مساله موجب می‌شود روز به روز نشانه‌های شکست رژیم صهیونیستی از نظر نظامی و محاکم بین‌المللی بیشتر شود.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خیزش دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و احکامی که در دیوان بین‌المللی لاهه علیه رژیم صهیونیستی صادر شده است، بیان کرد: کسی تصور نمی‌کرد در دانشگاه‌ها چنین حرکتی علیه رژیم صهیونیستی مشاهده شود و دانشجویان و اساتید وارد صحنه شوند و اسرائیلی‌ها این چنین محکوم شوند.
وی عنوان کرد: آتش‌بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل با پیشنهاد آمریکا تصویب شده است و اگر صهیونیست‌ها با آن مخالفت کنند یک رسوایی برای آن‌ها است و اگر موافقت کنند شکستی برای آن‌ها است. بنابراین ممکن است آن‌ها یک توافق ظاهری داشته باشند اما در عمل کار خود را بکنند.
حسن‌زاده گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمود صهیونیست‌ها در بن‌بست گرفتار شده‌اند و راه رهایی از آن برایشان فراهم نیست. امیدواریم این عملیات به پیروزی نهایی فلسطین منجر شود.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها