اخبار ورزشی خوزستان

تحقق رویای بزرگ یک مدیر ورزشی در خوزستان

تحقق رویای بزرگ یک مدیر ورزشی در خوزستان

تحقق رویای بزرگ یک مدیر ورزشی در خوزستان

ایسنا/خوزستان هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان برای اولین‌بار در تاریخ ورزش ایران، تیم دارت استان را به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌کند.

جمال فتاحی رییس هیات ورزش بیماران خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد:‌ برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، هیات ورزش بیماران خوزستان قصد دارد تیم دارت آقایان و بانوان بیماران خاص و پیوند اعضاء استان را به مسابقات بین‌المللی امارات که از یکم تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود، اعزام کند.

وی ابراز خوشحالی از تحقق آخرین آرزوی خود در هیات استان، گفت: بزرگترین و آخرین آرزوی من اعزام یک تیم از استان به مسابقات بین‌المللی بود که با همت و تلاشی که صورت گرفت، این امر محقق گردید. بعد از اولین میزبانی اردوی قرن تیم‌ملی دو و میدانی پیوند اعضاء در اهواز، برگزاری مجمع سالیانه، مراسم تجلیل از مدال آوران کشوری، تجلیل از رؤسا دبیران و نواب رییس، برگزاری باشکوه پانزدهمین دوره المپیاد استانی در ماهشهر و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در ماه‌های آینده شامل میزبانی مسابقات دیابت کشور در دی ماه، میزبانی اردوی تیم‌ملی پیوند اعضاء کشور در ۵ رشته در بهمن‌ماه، تمامی اهداف این هیات با این اعزام بزرگ تکمیل شد.

رییس هیات ورزش بیماران خوزستان عنوان کرد:‌ امیر رضا موفق، عبدالله خضرایی، زهرا حسینیان و رقیه امیری به عنوان ورزشکار و فرهود شهنی منصور و پروانه برفی به عنوان سرپرست و مربی به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش بیماران خاص از ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و شرکت نورد لوله اهواز جهت حمایت همیشگی از هیات ورزش بیماران خاص نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام