اخبار ورزشی خوزستان

گلایه شدید سرمربی خلیج فارس از صنایع پتروشیمی ماهشهر+ فیلم

گلایه شدید سرمربی خلیج فارس از صنایع پتروشیمی ماهشهر+ فیلم

گلایه شدید سرمربی خلیج فارس از صنایع پتروشیمی ماهشهر+ فیلم

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، با شروع لیگ دسته اول فوتبال کشور، به دلیل وجود نواقص در ورزشگاه شهدای بندرماهشهر، تیم خلیج فارس این شهر امکان برگزاری بازی‌های خانگی را در این شهر ندارد.

بر همین اساس، موسی قنواتی سرمربی خلیج فارس بندرماهشهر در خصوص این مشکل بزرگ در بازی های خانگی اظهار کرد: در همه شهرها صنایع باعث پیشرفت ورزش و ساخت مجموعه های بزرگ ورزشی هستند ولی ما امکان میزبانی بازی‌های خانگی را نداریم.

وی افزود: ما باید بازی هایی که میزبان هستیم هم مهمان باشیم و به دلیل عدم تایید زمین چمن بندرماهشهر، بازی های خود را در شهر دیگر انجام دهیم. این اتفاق در سال های گذشته نیز در بازی‌های مهم رخ داده بود اما این فصل دیگر اجازه بازی به ما داده نمی‌شود. مدیران صنایع پتروشیمی کمکی در این خصوص نمی‌کنند.

قنواتی ادامه داد: صنایع پتروشیمی باعث ایجاد آلودگی‌های مختلف در بندرماهشهر شده‌اند، سرطان در کمین همه خانواده‌ها و مردم به دلیل این آلودگی‌ها قرار دارد، اما دریغ از یک قدم مثبت برای شهر و ورزش و ساخت و یا تجهیز مشکلات تنها زمین چمن بندرماهشهر که برای مسابقات دسته اول فوتبال کشور تأیید نشد.

سرمربی تیم خلیج فارس بندرماهشهر بیان کرد: اگر مشکل ورزش و استادیوم حل نشود، هرگونه مصاحبه‌ای علیه مدیران پتروشیمی‌ها انجام می‌دهم تا مردم بدانند چه عوارضی از آلودگی‌ها بر مردم بندرماهشهر تحمیل شده اما قدمی برای همین مردم برداشته نمی‌شود.

 

 

 

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده هفتم یا یک برد و یک باخت قرار دارد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید