اخبار ورزشی خوزستان

گرشاسبی:‌ جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم/ حیف از این بازیکنان و هزینه تیم‌ها

گرشاسبی:‌ جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم/ حیف از این بازیکنان و هزینه تیم‌ها

گرشاسبی:‌ جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم/ حیف از این بازیکنان و هزینه تیم‌ها

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس از  اهواز حمیدرضا گرشاسبی در مورد حواشی دیدار فولاد و مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به قضاوتی که شاهد بودید من به جای داور از هواداران خوب و دوست داشتنی فولاد عذرخواهی می‌کنم. این موضوع در گذشته نیز سابقه داشته و حساسیت‌هایی برای فولاد ایجاد کرده است. کارشناسان می‌آیند و بررسی می‌کنند که داور سرعت بازی را گرفت و آن را از شور و نشاطی که در ابتدا وجود داشت، خواباند. هیچ چیزی نمی‌توان گفت و فقط حیف از این بازیکنان و هزینه‌هایی که تیم‌های لیگ برتری می‌کنند. با چنین قضاوتی فوتبال ما رشد نخواهد کرد. نمی‌دانم اسم سرعت بازی را خواباندن و با غضب رفتار کردن نسبت بازیکنان یک تیم، اسمش را چه بگذارم. 

وی در خصوص اینکه آیا داور به عمد این کار را انجام داد، عنوان کرد: نمی‌توان اینگونه گفت اما وقتی روی مخ بازیکنان، کادر فنی فولاد و کل استادیوم رفت پدرمان درآمد تا توانستیم وضعیت را کنترل کنیم. امیدوارم کمیته داوران در خصوص داورانی که نسبت به آنها قبل حساسیت‌هایی وجود دارد و ذهنیت‌هایی در مورد آنها وجود دارد تمهیداتی در نظر بگیرند و از آنها مجدد برای همان تیم‌ها استفاده نکنند تا ذهنیت‌ها شدت پیدا نکند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: این بازی خوب و روان شروع شد اما متأسفانه مدام بازیکنان حریف روی زمین افتادند. نمی‌گوییم به سمت میزبان سوت می‌زد بلکه همه سوت‌ها 70 به 30 را نیز علیه ما سوت می‌زد. امیدوارم تمهیداتی بیندیشند. این مسابقه برخلاف دیدار ما مقابل سپاهان بود که علیرضا فغانی داوری حرفه‌ای انجام داد و سرعت بازی را بالا برد. از دقیقه یک تا پایان آن مسابقه همه لذت بردند. امیدوارم فقط این روند اصلاح شود و هواداری که پس از 2-3 سال وارد ورزشگاه شده به این شکل با اعصاب خورد به خانه‌اش بازنگردد زیرا این انصاف نیست.

گرشاسبی در مورد انگیزه‌اش برای حضور در بین هواداران فولاد گفت: من که همیشه حضور دارم وظیفه‌است کنار تیم باشم و بین هواداران باشم. هدف و انتظار همه ما برد است و برای این مقصود می‌آییم. فولاد تیم بزرگی است اما امروز مقداری ترمزمان را در کورس کشیدند. متأسفانه به ناحق قضاوت کردند و امیدوارم این موضوع جبران شود.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید