اخبار ورزشی خوزستان

سوال روز/ آیا اسکوچیچ جانشین نکونام در فولاد می‌شود؟

سوال روز/ آیا اسکوچیچ جانشین نکونام در فولاد می‌شود؟

سوال روز/ آیا اسکوچیچ جانشین نکونام در فولاد می‌شود؟

خوزستان خبر- در صورت جدایی احتمالی نکونام از فولاد خوزستان چه کسی جانشین او خواهد شد؟

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در حالیکه حرف و حدیث ها درباره انتقال نکونام به تیم ملی و حضور مجدد او در کنار کارلوس کی‌روش همچنان ادامه دارد و مخالفت فولادی‌ها هم در این میان ادامه دارد، مهمترین سوال انتخاب جانشین این مربی جوان روی نیمکت فولاد خوزستان در صورت جدایی خواهد بود.

فولاد خوزستان که در حال حاضر تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و در فصل جاری هم با جذب ستاره‌های پرتعداد و هزینه‌هایی که در این تیم با نظر نکونام انجام شد به حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر بیش از پیش امیدوار هستند. این در حالی است که آنها برای این فصل و دست یابی به اهداف خود در آسیا و همچنین لیگ برتر روی حضور نکونام و هدایت فولاد توسط او حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما حالا با توجه به در میان بودن پیشنهاد تیم ملی، ممکن است یک چهره جدید روی نیمکت فولاد بنشیند. 

آنچه مشخص است مدیران فولاد با توجه به شرایط خوب این تیم و اینکه تیم با نظر مستقیم نکونام بسته شده، علاقه ندارند سرمربی خود را از دست بدهند اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده است و با فرض جدایی نکونام باید در کمترین زمان ممکن نسبت به انتخاب جایگزین اقدام کنند تا این تیم از لحاظ فنی متضرر نشود.

در این بین گفته می‌شود گزینه اول فولادی‌ها برای جانشینی نکونام، سرمربی سابق این باشگاه و تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ خواهد بود و بعید نیست با توجه به اینکه این مربی که پیش از این سابقه حضور در فولاد را هم داشته است، مجدد به این تیم بازگردد و جانشین جواد نکونام شود.

شایعه شده مذاکراتی میان مدیران فولاد و اسکوچیچ شکل گرفته تا سرمربی سابق تیم ملی جانشین نکونام شود، اما هنوز سرمربی کروات به این انتقال رضایت نداده است و باید منتظر ادامه مذاکرات در روزهای آینده بود، شاید اسکوچیچ پیشنهاد هدایت فولاد و جانشینی نکونام را پذیرفت.

۷۶۵۵