اخبار ورزشی خوزستان

تساوی خانگی صنعت نفت در اولین حضور فیروز کریمی

تساوی خانگی صنعت نفت در اولین حضور فیروز کریمی

تساوی خانگی صنعت نفت در اولین حضور فیروز کریمی

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب 10 مهر ماه جاری از ساعت 19 بدون حضور تماشاگردان در ورزشگاه تختی میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان که 6 هفته اول لیگ را با هدایت رضا پرکاس گذارنده بود، جمعا با یک برد، یک مساوی، چهار باخت و تفاضل گل منفی چهار و چهار امتیاز، در رتبه 15 جدول لیگ برتر جای دارد و در این دیدار خانگی با حضور فیروز کریمی سرمربی جدید خود، به دنبال کسب یک پیروزی خانگی است.

کاپیتان طالب ریکانی و حسن بیت سعید که به دلیل مصدومیت چند هفته ایی در ترکیب تیم جای نداشتند، امروز پس از تشخیص کادر پزشکی و فیروز کریمی در ترکیب اصلی جای گرفتند.

نیمه اول این دیدار با گلزنی شاگردان محمد ربیعی آغاز شد. در این صحنه ارسال بلند محسن آذرباد از پشت منطقه هجد قدم روی دروزاه تیم حریف و تعلل و اشتباه خط دفاع نفتی ها، توپ به مهرداد رضایی رسید تا این بازیکن با شوتی به موقع کُنج دروازه احسان مرادیان هدف گیری و باز کند و تیمش را یک بر صفر از میزبان پیش اندازد. در ادامه نفتی ها صاحب چند موقعیت شدند که البته منجر به گل نشد و این نتیجه تا پایان 45 دقیقه تغییر نکرد و مسی ها برنده به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار اما شاگردان فیروز کریمی با ارایه یک رقابت برتر بالاخره در دقیقه 72 به گل تساوی رسیدند. در این صحنه توپ به مهدی ممی زاده رسید تا این بازیکن با عوض کردن پا و جا گذاشتن بازیکنان حریف، با شوتی زیبا و سرگش دروازه مسی ها را هدف گرفت که توپش به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت میرهادی میرجوان با حضوری به موقع توپ را از بالای سر حامد لک عبور داد و رقابت را به تساوی کشاند.

این مسابقه در ادامه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا صنعت نفتی ها پس از سه هفته شکست این مرتبه با حضور فیروز کریمی به حداقل امتیاز در خانه قناعت کنند.

فیروز کریمی در این دیدار احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امیرحسین فرهادی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، حسن بیت‌سعید، فاخر تهامی، مهدی ممی‌زاده، طالب ریکانی(62 شیرالدین بابایف) و میرهادی میرجوان(86 احمد شریعت زاده) را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی(86 هومن ربیع زاده)، سید مجید نصیری(79 ایمان سلیمی)، مهرداد رضایی(78 فرشید باقری)، حسن جعفری، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا، امید لطیفی(78 گادوین منشا) و مهدی ترکمان(78 میثم تیموری) نیز بازیکنان ارنج شده محمد ربیعی در دیدار با طلایی پوشانی آبادانی بودند.

امین ایار با کمک های هادی طوسی، امین زاهدی و یعقوب آشوری قضاوت این دیدار و سید احمد صالحی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

فاخر تهامی در دقیقه 28، میرهادی میرجوان(52) و رحیم آلبوغبیش(63) از تیم صنعت نفت و میثم تیموری در دقیقه 81 از تیم مس رفسنجان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با پنج امتیاز موقتا در رده 15 و تیم مس رفسنجان با 9 امتیاز موقتا در رده نهم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند.

انتهای پیام/

 

 
آیا این خبر مفید بود؟

 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف