اخبار ورزشی خوزستان

نکونام در تیم ملی؟ پرونده‌اش بسته شد

نکونام در تیم ملی؟ پرونده‌اش بسته شد

پایگاه خبری فوتبالی – پروژه سرمربیگری جواد نکونام در تیم ملی، به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در شرایطی که هنوز برنامه فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش مشخص نشده، از سرمربی فولاد به عنوان یکی از مربیانی نام برده شده که ممکن است جای مربی پرتغالی را روی نیمکت تیم ملی بگیرند.

جدا از اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال( بر اساس ادعای طهمورث حیدری) به خاطر پاسخ منفی نکونام و فولاد به پیشنهاد دستیاری کارلوس کی‌روش، علاقه‌ای به همکاری با این مربی ندارند، باشگاه فولاد هم به مانند گذشته، مخالف حضور احتمالی نکونام در تیم ملی است.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد درباره مطرح شدن نام سرمربی تیمش به عنوان گزینه جانشینی کی‌روش گفته است: حاشیه های قبل از جام جهانی و حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی فوتبال ضربه بدی تیم فولاد زد و باعث شد تمرکز تیم بهم بریزد و نتایج در لیگ بر عکس به ضرر فولاد تمام شود. نکونام با صراحت اعلام کرده که به تیم ملی فکر نمی‌کند و در فولاد خواهد ماند. اجازه ایجاد مجدد حاشیه‌ها را نمی‌دهیم.

توضیح فوتبالی: البته که حتی اگر هم فدراسیون فوتبال و هم باشگاه فولاد موافق سرمربیگری نکونام در تیم ملی بودند، این نگرانی وجود داشت که شاید تجربه امیر قلعه‌نویی و علی دایی و افشین قطبی، برای سرمربی جوان فولاد هم تکرار شود.

1984