اخبار ورزشی خوزستان

اصرار نورافکن روی شوت زدن بالاخره نتیجه داد

اصرار نورافکن روی شوت زدن بالاخره نتیجه داد

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برای امید نورافکن بر خلاف بازی مقابل ملوان بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، امید نورافکن که پس از خط خوردن از لیست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر سعی در اثبات توانایی‌های خود و فراموش کردن اتفاقات رخ داده دارد، امروز موفق شد برای سپاهان گلزنی کند و یکی از بازیکنان موثر تیمش بود.

نورافکن که برای دومین بازی متوالی در پست هافبک میانی از سوی ژوزه مورایس به کار گرفته شد آزادی عملی زیادی داشت و به مانند بازی مقابل ملوان سعی داشت با شوتزنی راه گلزنی به دروازه حریف را نشان دهد.

این هافبک سپاهانی‌ها که در بازی مقابل ملوان بدشانس بود و دوبار ضربات محکم او در ورزشگاه سیروس قایقران به تیرک دروازه برخورد کرد تا در گلزنی ناکام بماند در بازی مقابل مسجد سلیمان بالاخره یکی از شوت‌های پر تعداد او به ثمر نشست و توانست چهارمین گل تیمش را وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کند.   

نورافکن که بارها اقدام به شوتزنی داشت و ناکام بود سرانجام در دقیقه 88 موفق شد طلسم خود را بشکند و چهارمین گل تیمش را در مصاف با نفت مسجد سلیمان با شوتی از پشت محوطه جریمه  و روی پاس جلال علی‌محمدی ثبت کند. 

به نظر می‌رسد این گل پس از تغییر پست نورافکن از دفاع چپ به هافبک میانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود تا او بتواند امیدوارانه‌تر تیمش را در ادامه مسابقات همراهی کند.

7655