اخبار ورزشی خوزستان

نوازی: بازی سختی با نفت داریم

نوازی: بازی سختی با نفت داریم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی با  نفت گفت: تیم نفت خوب، جوان، دونده و باانگیزه است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) آلومینیوم اراک مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم، البته به دلیل بارش برف، زمین تمرین مناسب در اراک نداشتیم اما خدا را شکر با همت باشگاه، زمین درست شد و توانستیم چند جلسه تمرین کنیم. 

وی افزود: در بازی با ذوب آهن شرایط خوبی نداشتیم و احساس می کنم بازیکنانمان حریف را کمی دست کم گرفتند اما روندمان رو به جلو است و ان‌شاءالله در بازی فردا هم روند خوبی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا سخت است و درست است که نفت شرایط خوبی ندارد ولی پیش از این که گل بخورند به نظرم فوتبال خوبی بازی می کنند. در بازی فردا هم میزبان هستند و بازی سختی است. این تیم همیشه پیش از گل خوردن بازی خوبی ارائه داده و توانسته مقابل تیمی مثل سپاهان هم خوب بازی کند. امیدوارم بازیکنان ما این موضوع را درک کنند و فردا بازی خوبی ارائه دهند تا به شرایط قبل از تعطیلات برگردیم. 

نوازی بیان کرد: خداراشکر بازیکنان خوبی داریم که خوب تمرین کرده‌اند. بازی با ذوب آهن هم یک تلنگر برای بازیکنان ما بود و به خودشان آمدند. امیدوارم در بازی فردا جبران کنیم و سه امتیاز خیلی خوب بگیریم. هرچند بازی سختی داریم و تیم نفت نیز خوب، جوان، دونده و باانگیزه است اما باید به هدف و آنچه لیاقتمان است، برسیم. 

2636