اخبار ورزشی خوزستان

نفت مسجد سلیمان صفر – آلومینیوم یک/ برد قابل پیش بینی برای تیم رحمتی/ قیمت نفت مسجد سلیمان همچنان در حال ریزش!

نفت مسجد سلیمان صفر – آلومینیوم یک/ برد قابل پیش بینی برای تیم رحمتی/ قیمت نفت مسجد سلیمان همچنان در حال ریزش!

اینترنت نیم‌بها

مشاهده خلاصه بازی

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن‌زاده، علی عبدالله‌زاده، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی، علیرضا دغاغله، امیرحسین کریمی، میثم نقی‌زاده، سامان نریمان‌جهان، سید محمد خرم‌الحسینی، پیمان میری و پیمان رنجبری

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، محمود قائدرحمتی، رضا جبیره، مصطفی احمدی، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن، میلاد فخرالدینی، سیدمهران موسوی، اسماعیل شریفات، سیدمحمد احسان حسینی

اخطار ها:
محمدرضا آزادی (20) آلومینیوم

علی کیانی‌فر (69) نفت مسجد سلیمان

شرح گل:
نفت مسجد سلیمان صفر – یک آلومینیوم اراک (دقیقه 18: محمدرضا آزادی): امین جهان‌کهن از سمت چپ سانتر خوبی را به محوطه ۶ قدم انجام داد و محمدرضا آزادی در حالی که هیچ گونه مراقبتی از سوی مدافعان نفت نمی‌شد، با بغل پای ساده دروازه محسن‌زا‌ده را باز کرد.

لحظات حساس:
دقیقه ۳۷: یک ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه برای آلومینیوم به دست آمد که شوت عالی آزادی با برخورد به تیر دروازه و با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
دقیقه ۴۰: ضربه خطرناک میثم نقی‌زاده روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.
دقیقه ۷۷: در حالی که یوئل می‌توانست با دروازه‌بان نفت تک به تک شود، علی محسن‌زا‌ده با خروج از دروازه او را نقش بر زمین کرد اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت که همین کار اعتراض شدید کادر فنی آلومینیوم را به همراه داشت.
دقیقه ۸۸: آریا برزگر یک دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه با خطای مهران موسوی در محوطه جریمه متوقف شد و یک ضربه پنالتی برای نفت به دست آمد. اما ضربه پیمان رنجبری را حسین پورحمیدی با واکنشی عالی دفع کرد تا بازی مساوی نشود.
دقیقه ۹۰+۱: ضربه کرنر اسماعیل بابایی می‌توانست مستقیم درون دروازه آلومینیوم قرار گیرد که پورحمیدی آن را از روی خط بیرون کشید.

2636